torsdag 3 februari 2011

Rose Garden Supreme


Mycket friterat blir det.......

Wokmästaren


Härom kvällen var vi på Rose Garden Supreme i Malmö. Där kan man äta asiatiskt tills man rullar ut. Buffé med mongolian bbq och massor av varma färdiga rätter att välja på. Det mesta ser fräscht ut och omsättningen på maten är stor då det är väldigt mycket folk. Ljudnivån denna fredagkväll var i högsta laget. Det mesta jag smakade var gott och välkryddat. För att orka med så många olika sorter som möjligt och så mycket käk som möjligt så skippade jag sushin. De andra sa att även den var ok. Personalen var så där lagom allert. Varken ris eller ros till dem alltså. Problemet med en sån som jag är att när det vankas buffé så måste jag äta för mycket och så även denna gång. Skrämmande om man tänker efter (så gör inte det). Fick plats med friterad banan och glass ovanpå allt det andra. Barnen som var med var också nöjda då det finns något för alla smaker. Betyget får bli 4 av 5. Ljudnivån och det väldigt blaskiga kaffet drar ner helhetsintrycket. Priset på 229:- är anständigt och åtminstone jag fick valuta för pengarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar