måndag 3 oktober 2011

Polly by Dregen

Polly Rocks!
Polly är en av Cloettas storsäljare. Inte mycket går upp mot originalet. De med mörk choklad är definitivt mina favoriter även om det är kul med julvarianter och annat någon gång. Nu kommer nästa nyhet. En svart "rockig" påse Polly under namnet Rocks!. Påsen innehåller tre varianter Polly. Vanlig mjölkchoklad, saltlakrits och citron. Gillar man saltlakrits så kan den här påsen vara ok. Tyvärr innehöll min påse bara tre! Polly med lakritssmak. Lagom salta med en ganska neutral lakritssmak. Kul att "dubbla" med lakrits och citron som gifter sig bra i munnen. Chokladen är ganska trist i sammanhanget. Totalbetyget 3 av 5!
Påsen som är lite kul är förövrigt designad av Dregen.....

2 kommentarer:

  1. Du var faktiskt mer positiv än de flesta, jag har mest hört att de inte är särskilt ätbara alls... Har inte smakat dem själv än, får se om jag vågar ;)

    SvaraRadera
  2. Den här tyckte jag var riktigt smaskens, men så gillar jag ju saltlakrits med mycket salmiak också.

    SvaraRadera