onsdag 21 november 2012

Non Stop Mjölkchoklad

Non Stop Mjölkchoklad
Non Stop är en gammal klassiker som funnits sedan 40-talet och som går hem åtminstone i den här stugan. Never Stop är en annan variant med lite kolaaktig mjölkchoklad som också de har haft sin storhetstid i vårt hem. Nu kommer Marabou med linser med lite ljusare mjölkchoklad. Färgen på linserna är lite mer dämpat pastelliga. Inte alls tokiga även om jag nog föredrar originalet med lite mörkare choklad.

Lägg till bildtext

Btw, när jag googlade runt på Marabous sida hittade jag nedanstående bild på linser som har gått mig förbi. Låter onekligen gott. Kanske dags för en återlansering?



1 kommentar:

  1. För några år sedan hade Cloetta ungefär den där preodukten - chokladlinser med mild mintsmak, Franska Linser tror jag att de hette. Jag har inte sett dem på ett bra tag nu dock.

    (Cloetta hade också en gång i tiden kaffe-linser som var fantastiskt goda. På grund av någon livsmedelsregel såldes de bara på export)

    SvaraRadera